444 36 69
Sıkça Sorulan Sorular
Tam Finans Mobil hizmeti nedir?
Tam Finans Mobil uygulaması ile faturalı çeklerinizi sorgulayabilir, faktoringe uygunluğunu test ederek anında ön onay alabilirsiniz. Sonrasında gereken evraklarınızla şubelerimize uğrayarak faktoring işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Tam Finans Mobil hizmetini nasıl kulanabilirim?
TCKN/VKN ve Cep telefonunuzu girerek sisteme kayıt olabilir sonrasında üyelik bilgilerinizi tamamlayarak sorgulama işleminizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Günde kaç sorgulama yapabilirim?
Bir günde en fazla 5 adet sorgulama yapılabilmektedir. Günlük sorgu hakkınız dolduysa bir sonraki gün tekrar sorgulama yapabilirsiniz.
Sorgulama limitinden düşülmeyen durumlar nelerdir?
Sistemsel hata mesajı aldıysanız sorgulama limitiniz düşmez.
Çeklerimi nasıl kayderim?
Çek sorgula ekranına tıklayarak çekin karekodunu okutarak, ilgili keşideci adı, keşideci vkn/tckn, çek no, hesap no, banka ve şube kodu otomatik olarak dolar. Çekin vadesini ve çek tutarını girdikten sonra “Kaydet” butonuna tıklayarak çekinizi kaydedebilir daha sonra istediğiniz bir tarihte sorgulayabilirsiniz. Ayrıca Çeklerim ekranından “+” butonuna basıp çek bilgilerini girdikten sonra çekinizi kaydedebilir dilediğiniz bir tarihte sorgulayabilirsiniz.
Alacakların vadesi ne olmalıdır?
İşlemlerimizde herhangi bir vade veya tutar sınırlaması getirmiyoruz. Değerlendirme yaparken sektör ortalamaları ve alacak kalitesini dikkate alıyoruz.
Çeklerimi nasıl sorgularım?
Çek sorgula ekranına tıklayarak çekin karekodunu okutarak, ilgili keşideci adı, keşideci vkn/tckn, çek no, hesap no, banka ve şube kodu otomatik olarak dolar. Çekin vadesini ve çek tutarını girdikten sonra SORGULA butonuna tıklayarak çekinizi sorgulayabilirsiniz. Ayrıca Çeklerim ekranından + butonuna basıp çek bilgilerini girdikten sonra çekinizi sorgulayabilirsiniz.
Çek sorgulama sonuçlarını ne zaman görebilirim?
Çeklerinizi 7/24 istediğiniz an sorgulayabilir sorgu sonuçlarını anında görebilirsiniz.
Çek sorgu sonucunu nasıl görebilirim?
Çeklerinizi sorguladıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde yer alan çan ikonuna tıklayarak ya da çeklerim sayfasındaki sonuçlanmış çeklerim ekranından çek sorgu sonucunu takip edebilirsiniz.
Sorgulama sonrası hangi sonuçlar çıkabilir?
Çek sorgulama sonrası 3 sonuç ile karşılaşırsınız.
1- Çekinize ön onay verilmiştir : Tam Faktoring kriterlerine göre yapılan risk değerlendirmesi sonucunda çekinize ön onay verilmiştir. “Ön onay verilmiştir" sonucu, çekinizin girmiş olduğunuz çek bilgilerine istinaden ölçülen risk seviyesi doğrultusunda faktoring için uygun olduğunu ifade eder.
Bu sonuç, çek raporu, risk raporu ve Tam Faktoring’in ödül almış güçlü skorlama altyapısıyla 1000’e yakın kriter incelenerek verilmekte olup, sorgu sonucunda yüksek doğruluk payıyla çekinizin risk durumu ve finansmana uygunluğu değerlendirilmektedir.
İşlemi tamamlamak için size en yakın şubemize evraklarınızla birlikte başvurarak faktoring işleminizi tamamlayabilirsiniz. Ayrıca “Sizi Arayalım” butonuna tıklayarak size en yakın şubenin işlemlerinizle ilgili size destek olmalarını sağlayabilirsiniz.
2- Çekinize ön onay verilmemiştir : Tam Faktoring kriterlerine göre yapılan risk değerlendirmesi sonucunda maalesef çekinize ön onay verilmemiştir. “Ön onay verilmemiştir” sonucu, çekinizin sorgu tarihi itibarıyla girilen çek bilgileri ve mevcut kısıtlı veriler doğrultusunda, Tam Faktoring değerlendirme kriterlerine göre faktoring işlemine uygun olmadığını ifade eder.
Bu sonuç, çek raporu, risk raporu ve Tam Faktoring’in ödül almış güçlü skorlama altyapısıyla 1000’e yakın kriter incelenerek verilmekte olup sorgu sonucunda yüksek doğruluk payıyla çekinizin risk durumu ve finansmana uygunluğu değerlendirilmektedir.
Daha detaylı inceleme için en yakın şubemize evraklarınızla birlikte başvurabilirsiniz. Çekinizi daha sonraki bir tarihte tekrar sorgulayabilirsiniz.
3- Çek sorgulama hatası: Sistemsel bir hata sebebiyle çekiniz sorgulanamamıştır. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
Yaptığım işlemlerin dökümünü nereden takip edebilirim?
Çeklerim menüsünden işlem dokümününüzü takip edebilirsiniz.
Çeklerimle ilgili hangi şube tarafından aranacağımı nasıl seçebilirim/değiştirebilirim?
"Menüdeki iletişim kısmından size en yakın şubeyi seçebilir, faktoring işlemleriniz için aranmak istedğiniz şubeyi dilediğinizde yine iletişim bölümünden değiştirebilirsiniz."
Haftalık kaç adet sorgulama yapabilirim?
"Haftalık çek sorgulama limitiniz 5 adettir."
Çek sorgu sonucunu nasıl görebilirim?
Çeklerinizi sorguladıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde yer alan çan ikonuna tıklayarak ya da çeklerim sayfasındaki sonuçlanmış çeklerim ekranından çek sorgu sonucunu takip edebilirsiniz.
Aylık kaç adet sorgulama yapabilirim?
Aylık çek sorgulama limitiniz 10 adettir.
Haftalık/Aylık çek sorgulama limitini doldurmam durumunda ücretli kontör alımı yapabilir miyim?
Ücretli olarak kontör alımımız bulunmamaktadır.
Haftalık/Aylık sorgulama limiti nedir?
Haftalık 5, aylık 10 adet ücretsiz olarak çeklerinizi Tam Finans Mobil üzerinden sorgulayabilirsiniz.
Tam Finans Mobil
Biz Sizi Arayalım
Biz Sizi Arayalım
Faturalı alacaklarınızı nakde çevirmek mi istiyorsunuz? Bilgilerinizi bırakın, sizi arayalım.